今天又要來介紹我很喜歡的歌手"Sasha Sloan薩莎 斯隆"

新專輯"Self Portrait自畫像"中的一首歌

"Keep On堅持下去"

 

人在江湖,難免會遇到挫折

如果前方還有路的話,請不要放棄一定要繼續走下去

 

這首歌在第一段 somebody else 的那個轉折!

讓我瞬間起了雞皮疙瘩!非常好聽!

希望你們也會喜歡

 


 

Keep On (堅持下去)

作詞:King Henry & Sasha Sloan    作曲:King Henry & Sasha Sloan

 

Stated crawling in my skin

情緒從肌膚開始蔓延

Looking for a way out

我似乎在找尋甚麼

I can feel it happening

我可以感受即將有事情發生

So I talk myself down

所以我告訴我自己

'Cause right now

因為現在

 

The walls are starting to cave in

看不見的高牆正準備壓垮我了

Sometimes I wish I was somebody else

有時候我希望我是別人

When my mind starts misbehaving

當我有這種糟糕的想法時候

Is when I tell myself

我會告訴自己

Okay, baby, you be okay

親愛的,沒事的,一切都沒事的

You've just gotta keep, gotta keep on

你一定要繼續堅持下去,堅持下去!

You've just gotta keep on rollin' even on the bad days

即使是這種糟糕的生活,你也一定要繼續堅持下去!

You've just gotta keep, gotta keep on

你一定要繼續堅持下去,堅持下去!

You've just gotta keep on

你一定要繼續堅持!

 

Every time I run away

每當我想要逃離當下

It catches up somehow

但又不知為什麼,又回來原地

But I've been learning what to say

我嘗試著想說些什麼

So I talk myself down

所以我告訴自己

'Cause right now

因為現在

 

The walls are starting to cave in

看不見的高牆正準備壓垮我了

Sometimes I wish I was somebody else

有時候我希望我是別人

When my mind starts misbehaving

當我有這種糟糕的想法時候

Is when I tell myself

我會告訴自己

Okay, baby, you be okay

親愛的,沒事的,一切都沒事的

You've just gotta keep, gotta keep on

你一定要繼續堅持下去,堅持下去!

You've just gotta keep on rollin' even on the bad days

即使是這種糟糕的生活,你也一定要繼續堅持下去!

You've just gotta keep, gotta keep on

你一定要繼續堅持下去,堅持下去!

You've just gotta keep on

你一定要繼續堅持!

You've just gotta keep on breathing

你只要持續的深呼吸

Even when your lungs have run out of air

即使你的氧氣不足

Okay, baby, you be okay

親愛的,沒事的,一切都沒事的

You've just gotta keep, gotta keep on

你一定要繼續堅持下去,堅持下去!

You've just gotta keep on

你一定要繼續堅持下去

 

 (Just gotta keep on)
Keep, gotta keep on

堅持下去!

You've just gotta keep on

你一定要繼續堅持下去!

(Just gotta keep on)
Keep, gotta keep on

堅持下去!

You've just gotta keep on

你一定要繼續堅持下去!

 

The walls are starting to cave in

看不見的高牆正準備壓誇我了

Sometimes I wish I was somebody else

有時候我希望我是別人

When my mind starts misbehaving

當我有這種糟糕的想法時候

Is when I tell myself

我會告訴自己

Okay, baby, you be okay

親愛的,沒事的,一切都沒事的

You've just gotta keep, gotta keep on

你一定要繼續堅持下去,堅持下去!

You've just gotta keep on rollin' even on the bad days

即使是這種糟糕的生活,你也一定要繼續堅持下去!

You've just gotta keep, gotta keep on

你一定要繼續堅持下去,堅持下去!

You've just gotta keep on

你一定要繼續堅持!

You've just gotta keep on breathing

你只要持續的深呼吸

Even when your lungs have run out of air

即使你的氧氣不足

Okay, baby, you be okay

親愛的,沒事的,一切都沒事的

You've just gotta keep, gotta keep on

你一定要繼續堅持下去,堅持下去!

You've just gotta keep on

你一定要繼續堅持下去

 (Just gotta keep on)
Keep, gotta keep on

堅持下去!

You've just gotta keep on

你一定要繼續堅持下去!

(Just gotta keep on)
Keep, gotta keep on

堅持下去!

You've just gotta keep on

你一定要繼續堅持下去!


 

歡迎轉載~請註明出處 :)
 

arrow
arrow

    ZukaY.C 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()