WosMnbpNdL5Qdtchi5NEDh.jpg

嗨,大家好,我是Zuka,現在時間是10/6,

歡迎來到Ka-Ha Radio,接下來,

為您獻上本周推薦單曲「Imma Get A New One]

-

這首是由今年31屆金曲獎最佳新人獎得主「持修」而創作的歌曲,

歌曲一推出,就在StreetVoice蟬聯好幾周排行榜,

非常厲害!

推薦給大家!

 

 


 

Imma Get A New One
作詞/曲:持 修 編曲:黃少雍 / 陳君豪

 

Why after all these pain
為什麼總是承受這些痛苦
I can't seem to get away
我似乎沒有辦法擺脫它
It's making me insane
這快把我逼瘋掉了
Why girl your tears rain
女孩,為甚麼你落下了眼淚雨
But you never wanna look back
但是妳不曾想要回頭
The love that we make
關於我們的愛情


I cannot sleep , when I'm alone
我沒辦法獨自一個人入睡
How can you sleep , when you're alone
獨自一人時,你怎麼睡得著?
I cannot sleep , when I'm alone
我沒辦法獨自一個人入睡
How can you sleep , when you're alone
獨自一人時,你怎麼睡得著?


Imma get a new one
我會創造新的回憶
Imma get a new one
我會創造新的回憶
Know It's hard to forget
我知道很難夠忘記
But all the memories we had
但我們之前所有的回憶
Is fucking making me dead
都痛苦的讓我想去死



Imma get a new one
我會創造新的回憶
Imma get a new one
我會創造新的回憶
What can I do just to get
我該怎麼才能夠得到呢?
Your shit out of my head
滾出我的腦袋
I'll do whatever it takes
我會不顧一切把妳逐出



Why after all these pain
為什麼總是承受這些痛苦
I can't seem to get away
我似乎沒有辦法擺脫它
It's making me insane
這快把我逼瘋掉了
Why girl your tears rain
女孩,為甚麼你落下了眼淚雨
But you never wanna look back
但是妳不曾想要回頭
The love that we make
關於我們的愛情



I cannot sleep , when I'm alone
我沒辦法獨自一個人入睡
How can you sleep , when you're alone
獨自一人時,你怎麼睡得著?
I cannot sleep , when I'm alone
我沒辦法獨自一個人入睡
How can you sleep , when you're alone
獨自一人時,你怎麼睡得著?


Imma get a new one
我會創造新的回憶
Imma get a new one
我會創造新的回憶
Know It's hard to forget
我知道很難夠忘記
But all the memories we had
但我們之前所有的回憶
Is fucking making me dead
都痛苦的讓我想去死


Imma get a new one
我會創造新的回憶
Imma get a new one
我會創造新的回憶
What can I do just to get
我該怎麼才能能到呢?
Your shit out of my head
滾出我的腦袋
I'll do whatever it takes
我會不顧一切把妳逐出

Cause I can't see your face
因為我看不見你的臉

Imma get a new one
我會創造新的回憶
Imma get a new one
我會創造新的回憶
Know It's hard to forget
我知道很難夠忘記
But all the memories we had
但我們之前所有的回憶
Is fucking making me dead
都痛苦的讓我想去死

Imma get a new one
我會創造新的回憶
Imma get a new one
我會創造新的回憶
What can I do just to get
我該怎麼才能能到呢?
Your shit out of my head
滾出我的腦袋
I'll do whatever it takes
我會不顧一切把妳逐出


Cause I can't see your face
因為我看不見你的臉


歡迎轉載,請表明出處

arrow
arrow

    ZukaY.C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()